راهنمای جامع دوره دوره پیش شتابدهی تیم‌های منتخب جشنواره “ایده تا استارتاپ” کمیته تجاری سازی دومین کنگره بین‌المللی کنسرژنومیکس 

دسته بندی:‌ سلامت

طرح‌های ارسال شده از سوی تیم‌های استارتاپی به جشنواره ” ایده تا استارتاپ”، پس از طی فرآیند بررسی و انتخاب ایده‌ها توسط کمیته داوری، وارد دوره‌ی پیش شتابدهی جنشواره خواهند شد. در این دوره تیم‌های استارتاپی منتخب، در فضای کار اشتراکی کارخانه نوآوری آمپر مستقر خواهند شد و به طور مستمر در محیطی مناسب فرآیند راه اندازی استارتاپ خود را آغاز خواهند کرد. این تیم‌ها از خدمات منتورشیپ کسب و کاری و فنی استفاده خواهند کرد. بدین منظور، کارخانه نوآوری آمپر با هدف انتقال کامل دانش به تیم‌ها، با همراهی سایر شتابدهنده‌های حوزه سلامت از اساتید و منتور‌های مجرب در حوزه نوآوری استفاده خواهد کرد.
در کنار موارد فوق، در این دوره‌ها کارگاه‌های آموزشی شامل سرفصل‌هایی مانند مدل طراحی برنامه مالی و ارزش‌گذاری و تهیه فایل نهایی و رگولاتری و … نیز برگزار خواهد شد. مزیت کارگاه‌های آموزشی برای استارتاپ‌ها این خواهد بود که تمامی اعضای آنان به طور کامل درگیر فرآیندهای پیشبرد اصولی کسب و کار خود می­‌شوند.

#کنسرژنومیکس #کارخانه_نوآوری_آمپر #تجاری_سازی #جشنواره_ایده_تا_استارتاپ #پرویز_کرمی

گامی مهم در درمان سرطان؛ دانشمندان در آزمایشگاه سلول‌های بنیادی پرورش دادند