یک داروسازی نشان اقتصاد مقاومتی گرفت

دسته بندی:‌ سلامت
در نخستین مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی از مدیرعامل و پرسنل شرکت داروسازی جابرابن حیان به عنوان واحد برتر و درجه یک حوزه اقتصاد مقاومتی استان تهران تجلیل شد.

آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی همزمان با برپایی هفته گرامیداشت کار و کارگر با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار تهران، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل کارخانجات و جمعی از کارگران و کارآفرینان استان تهران در راستای نهادینه‌سازی گفتمان اقتصاد مقاومتی روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ در شرکت ساپکو برگزار شد.

نشان اقتصاد مقاومتی و اهدای آن برگرفته از بند ۲۰ ابلاغیه سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب است که در این دوره با ارزیابی ۲۵۰ کارخانه در استان تهران ۱۲ کارخانه و مرکز تولیدی منتخب شدند.

در این جشنواره با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، شرکت داروسازی جابرابن حیان به عنوان واحد برتر اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی انتخاب شد و توانست لوح تقدیر و تندیس این مراسم را دریافت کند.

این جشنواره با هدف الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

قسمتی از مغز در هنگام بیداری چرت می‌زند و وقتی خوابیم بیدار می‌شود
قیمت خودرو چه تغییری می کند؟