فرصتی برای تجارت در سطح جهانی ایجاد شد

دسته بندی:‌ خودرو

نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی است که ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه میزبان فعالان صنعتی برای نمایش آخرین توانمندی‌های صادراتی در بازارهای بین‌المللی بود.

رایزکو نیز به عنوان سومین قطعه‌ساز برتر کشور و فعال در صنایع مختلف اعم از کامپاند و مواد پلیمری، صنایع غذایی، صنایع معدن و… امسال با حضور شرکت‌های آرسام پلاست و پارت پلاستیک خراسان در این نمایشگاه حاضر شد تا ضمن معرفی خدمات خود به توسعه برنامه‌های صادرات محور بپردازد.

مجموعه رایزکو پیش از این تنها در زمینه پتروشیمی و صادرات محصولات آرسام فعالیت داشت اما با تغییر رویکردها و شکل سازمانی این بخش با عنوان معاونت صادرات توانست ارتباطات تجاری خوبی با سایر کشورهای هدف در زمینه قیر و اوره و حتی گازوئیل داشته باشد.

میزان تاثیر و استراتژیک بودن این نمایشگاه از این جهت حائز اهمیت است که علاوه بر بازرگانان بزرگ در سطح کشورها، بعضا در سطح وزرا و حتی روسای جمهور نیز در کشورهای برگزار کننده مورد توجه قرار گرفته است به همین خاطر فرصت ارزنده‌ای است تا ضمن معرفی خدماتی که شرکت ها دارند، از امکان تعامل سازنده با فعالان اقتصادی در سطح بین‌المللی بهره‌برداری مناسب داشته باشد.

خبر تست
قیمت خودرو چه تغییری می کند؟